Vi benytter Dorthe Kent fra Xpress Booking til at varetage vores mødebooking. Dorthe fanger lynhurtigt opgaven og sætter sig grundigt ind i den, for derved at kunne få booket kvalitetsmøder med både større og mindre kunder. I vores tilfælde spænder det fra C25 virksomheder til mellemstore virksomheder. Vi oplever at Dorthe får lukket langt de fleste møder med de kunder, som vi har bedt om møde med. Kunderne føler sig samtidig trygge, når vi efterfølgende tager mødet med dem. Vi kan kun give Dorthe vores allerbedste anbefalinger.
”Hun har en fantastisk energi, er vedholden og meget samarbejdsvillig henimod at få større succesrate på mødebooking. Det er hun lykkedes rigtig godt med, og vi er fuldt tilfreds med hendes indsats og vores samarbejde
– Institut for kompetenceudvikling
Jeg har arbejdet sammen med Dorthe Kent fra Xpress Booking i mange år i forskellige regier.
Jeg vender altid tilbage til Dorthe, når vi skal køre kampagner, booke møder, eller scanne markedet.
Dorthe er ubetinget den bedste til cold canvcas jeg nogensinde har arbejdet sammen med.
Hendes løbende rapportering er præcis og hendes resultater er uden side stykke.
Jeg har arbejdet sammen med Dorthe Kent fra Xpress Booking i mange år i forskellige regier.
Jeg vender altid tilbage til Dorthe
når vi skal køre kampagner, booke møder, eller scanne markedet.
Dorthe er ubetinget den bedste til cold canvcas, jeg nogen sinde har arbejdet sammen med. Hendes løbende rapportering er præcis og hendes resultater er uden side stykke.
Jeg har arbejdet sammen med Xpress Booking i flere år, og Dorthe er blevet en vigtig del af EBRAND.
Hun er imødekommende, åben for nye ideer og altid smilende i telefon/på mails. Dorthe er det første indtryk potentielt nye kunder får af EBRAND, og jeg vægter vores samarbejde højt fordi det fungerer upåklageligt.
Vi har brugt Xpress Booking igennem flere år til at varetage vores telemarketings kampagner.
Dorthe gør et fantastisk og seriøst stykke arbejde, samt hun giver et godt indtryk udadtil for dine kommende kunder.
Kan varmt anbefales herfra .
Den sidste kampagne Xpress Booking har gennemført var bl.a. opkald til større virksomheder med henblik på at sælge Corona tests.
Alt salg og rapportering forløb ubeklageligt.
Dorthe Kents altid positive tilgang til livet afspejler sig i hendes arbejde og resultater. Vi er utrolig glade for samarbejdet og den løbende sparring.
-og ros til Xpress Booking for at booke kundemøder igennem flere år. Og det er rart at opleve, at kunderne altid ved hvorfor jeg kommer.
Xpress Booking har endvidere en force i at holde fast i emnerne så vi ikke taber de gode muligheder.”
"Vejle Rejser har i en lang periode brugt Xpress Booking. Opgaven var at booke møder hos potentielle kundeemner til vores Sales Manager. Vores oplevelse af samarbejdet har været særdeles positivt. Dorthe Kent arbejder seriøst, professionelt og har løst opgaven til vores fulde tilfredshed. Skulle vi igen få brug for Dorthe Kent´s kompetencer, vil vi uden tvivl kontakte hende igen."
Vi har brugt Xpressbooking som vores forlængede salgsarm til mødebooking og afdækning af markedet. Og det har fungeret upåklageligt på et meget professionelt og troværdigt niveau.
“Ikke alene har Dorthe fra Xpress Booking en helt særlig evne til at komme igennem til beslutningstagere – hun efterlader samtidig et positivt indtryk hos de mennesker, hun taler med. Det giver et rigtig godt afsæt for at holde de møder, hun booker på mine vegne. Vi har brugt Xpress Booking i flere omgange, simpelthen fordi møderne giver os nye kunder – også kunder, som vi får langvarige relationer med.”
Men glemmer du at give dine kunder opmærksomhed og få deres feedback, kan det resultere i, at du mister dine kunder til en tilsvarende konkurrent.
Jeg har løst mange opgaver, gentagne gange, for mine kunder. Her har jeg har ringet ud til deres kunder og hørt, hvordan det går, og om der er behov for et service besøg.
Det er altid blevet taget godt imod ude hos kunderne, og indimellem har der også været tale om mersalg eller et aftalt kundemøde.
Men omvendt er det også endt i, at jeg er ”landet” i en situation, hvor kunden har haft en dårlig oplevelse, eller ikke har fået den forventet vare. Her tager jeg fat i problemet, lytter og noterer, for herefter at gå videre til min kunde, som kan tage hånd om sagen.
Kundeservice er vigtigt og det bliver aldrig forældet. Et opkald til dine kunder kan vise sig at være guld værd.
Føler du også, at I burde tage mere hånd om jeres kunder? Ring til mig, så jeg klarer opgaven for jer nemt og med rettidig omhu.
kr. 16.500,- eks. moms
Skal vi nå ud til rette person på en professionel måde, så er det nødvendigt at have de rigtige kontaktpersoner, e-mailadresser, telefonnumre m.m.
I dag kan det faktisk være noget af en opgave at få oplyst navne på de kontaktpersoner, som vi skal i dialog med, da receptionen ikke altid må oplyse det.
Jeg giver ikke op, tværtimod, så sætter jeg i gang med lidt efterforskningsarbejde og så kommer jeg ofte i mål.
At blive afvist i receptionen, men alligevel finde den rette person, få en god dialog, måske et møde til min kunde, det er bare dét bedste.
kr. 16.500,- eks. moms