Referencer

Dorthe er ubetinget den bedste til cold canvas

Tine Meisner | Tech10

Vi benytter Dorthe Kent fra Xpress Booking til at varetage vores mødebooking. Dorthe fanger lynhurtigt opgaven og sætter sig grundigt ind i den, for derved at kunne få booket kvalitetsmøder med både større og mindre kunder. I vores tilfælde spænder det fra C25 virksomheder til mellemstore virksomheder. Vi oplever at Dorthe får lukket langt de fleste møder med de kunder, som vi har bedt om møde med. Kunderne føler sig samtidig trygge, når vi efterfølgende tager mødet med dem. Vi kan kun give Dorthe vores allerbedste anbefalinger.

Lasse Møller

Partner i

Performance Studio

Vi har med stor succes arbejdet med Dorthe som mødebooker

”Hun har en fantastisk energi, er vedholden og meget samarbejdsvillig henimod at få større succesrate på mødebooking. Det er hun lykkedes rigtig godt med, og vi er fuldt tilfreds med hendes indsats og vores samarbejde

Sanne Haaning

Adm. Direktør for INKU

– Institut for kompetenceudvikling

Jeg har arbejdet sammen med Dorthe Kent fra Xpress Booking i mange år i forskellige regier.

Jeg vender altid tilbage til Dorthe, når vi skal køre kampagner, booke møder, eller scanne markedet.

Dorthe er ubetinget den bedste til cold canvcas jeg nogensinde har arbejdet sammen med.

Hendes løbende rapportering er præcis og hendes resultater er uden side stykke. 

Jeg har arbejdet sammen med Dorthe Kent fra Xpress Booking i mange år i forskellige regier.

Jeg vender altid tilbage til Dorthe

når vi skal køre kampagner, booke møder, eller scanne markedet.

Dorthe er ubetinget den bedste til cold canvcas, jeg nogen sinde har arbejdet sammen med. Hendes løbende rapportering er præcis og hendes resultater er uden side stykke. 

Tine Meisner

Tech10

Jeg har arbejdet sammen med Xpress Booking i flere år, og Dorthe er blevet en vigtig del af EBRAND.

Jeg har arbejdet sammen med Xpress Booking i flere år, og Dorthe er blevet en vigtig del af EBRAND.

Hun er imødekommende, åben for nye ideer og altid smilende i telefon/på mails. Dorthe er det første indtryk potentielt nye kunder får af EBRAND, og jeg vægter vores samarbejde højt fordi det fungerer upåklageligt.

Marianne Lind-Whinter | EBRAND SERVICES

Vi har brugt Xpress Booking igennem flere år til at varetage vores telemarketings kampagner.

Dorthe gør et fantastisk og seriøst stykke arbejde, samt hun giver et godt indtryk udadtil for dine kommende kunder.

Kan varmt anbefales herfra .

Henry Gregersen

Insubiz

Jeg har brugt Xpress Booking igennem flere år til flere forskellige typer opgaver

Den sidste kampagne Xpress Booking har gennemført var bl.a. opkald til større virksomheder med henblik på at sælge Corona tests.

Alt salg og rapportering forløb ubeklageligt.


Belinda Madsen | CEO, World of trading

Dorthe Kents altid positive tilgang til livet afspejler sig i hendes arbejde og resultater. Vi er utrolig glade for samarbejdet og den løbende sparring.

Hans Jakob og Daniela Arli Sørensen | Radius 25

Vi er kåret som gazellevirksomhed 2016

-og ros til Xpress Booking for at booke kundemøder igennem flere år. Og det er rart at opleve, at kunderne altid ved hvorfor jeg kommer.

Xpress Booking har endvidere en force i at holde fast i emnerne så vi ikke taber de gode muligheder.” 

Pia Roug Nyland | Fair Erhvervsoptik

"Vejle Rejser har i en lang periode brugt Xpress Booking. Opgaven var at booke møder hos potentielle kundeemner til vores Sales Manager. Vores oplevelse af samarbejdet har været særdeles positivt. Dorthe Kent arbejder seriøst, professionelt og har løst opgaven til vores fulde tilfredshed. Skulle vi igen få brug for Dorthe Kent´s kompetencer, vil vi uden tvivl kontakte hende igen."


Vejle Rejser

Vi kan kun give Xpressbooking og Dorthe de allerbedste anbefalinger.

Vi har brugt Xpressbooking som vores forlængede salgsarm til mødebooking og afdækning af markedet. Og det har fungeret upåklageligt på et meget professionelt og troværdigt niveau.

Tina Holm Mikkelsen

BlueSight

“Ikke alene har Dorthe fra Xpress Booking en helt særlig evne til at komme igennem til beslutningstagere – hun efterlader samtidig et positivt indtryk hos de mennesker, hun taler med. Det giver et rigtig godt afsæt for at holde de møder, hun booker på mine vegne. Vi har brugt Xpress Booking i flere omgange, simpelthen fordi møderne giver os nye kunder – også kunder, som vi får langvarige relationer med.”

Lars Qvist

Qvist kommunikation

Xpress Booking har desuden arbejdet for

Plej dine kunder

med et service opkald – dét giver glade kunder

Mange virksomheder kender det. Det kan være et dilemma at finde tiden til at servicere eksisterende kunder. Tiden flyver og du har travlt med at skaffe nye kunder og holde jeres salgs mål.

Men glemmer du at give dine kunder opmærksomhed og få deres feedback, kan det resultere i, at du mister dine kunder til en tilsvarende konkurrent.

Jeg har løst mange opgaver, gentagne gange, for mine kunder. Her har jeg har ringet ud til deres kunder og hørt, hvordan det går, og om der er behov for et service besøg.

Det er altid blevet taget godt imod ude hos kunderne, og indimellem har der også været tale om mersalg eller et aftalt kundemøde.


Men omvendt er det også endt i, at jeg er ”landet” i en situation, hvor kunden har haft en dårlig oplevelse, eller ikke har fået den forventet vare. Her tager jeg fat i problemet, lytter og noterer, for herefter at gå videre til min kunde, som kan tage hånd om sagen.

Kundeservice er vigtigt og det bliver aldrig forældet. Et opkald til dine kunder kan vise sig at være guld værd.

Føler du også, at I burde tage mere hånd om jeres kunder? Ring til mig, så jeg klarer opgaven for jer nemt og med rettidig omhu.

Pleje & Service

kr. 16.500,- eks. moms

Vil du læse mere om, hvordan jeg griber opgaven an fra start til slut?

Fremskaffelser

af attention personer

Uanset hvilken kunde database vi arbejder med, så er det vigtig, at vores data er opdateret. Mange skifter job rundt i virksomhederne, og det gør, at oplysningerne kan være forældet.

Skal vi nå ud til rette person på en professionel måde, så er det nødvendigt at have de rigtige kontaktpersoner, e-mailadresser, telefonnumre m.m.

I dag kan det faktisk være noget af en opgave at få oplyst navne på de kontaktpersoner, som vi skal i dialog med, da receptionen ikke altid må oplyse det.

Jeg giver ikke op, tværtimod, så sætter jeg i gang med lidt efterforskningsarbejde og så kommer jeg ofte i mål.

At blive afvist i receptionen, men alligevel finde den rette person, få en god dialog, måske et møde til min kunde, det er bare dét bedste.

Skal du have opdateret din kunde base, så kontakt mig endelig.

Indhentning af vigtige oplysninger

kr. 16.500,- eks. moms

Vil du læse mere om, hvordan jeg griber opgaven an fra start til slut?

Få flere deltagere

til dine arrangementer

Skal jeg skaffe flere deltagere til dine messer, fyraftens møder, spændende events, kurser og mange andre spændende arrangementer?

Ofte kommer de fleste deltagere af sig selv, men til tider skal der lidt hjælp til,

så vi kan få alle stole fyldt op.


Der kan være behov for at kontakte kunder vi kender, men det kunne også være at kontakte nye kunder og invitere dem indenfor, så de kan se jeres produkter, ydelser eller andre spændende tiltag.

Måske er det jeres kurser eller foredrag, hvor holdene ikke er fyldt op endnu? Har i brug for at invitere nye kunder ind, så klarer jeg også det. 


Lad mig skaffe flere deltagere. 

Få flere deltagere

kr. 16.500,- eks moms

Vil du læse mere om, hvordan jeg griber opgaven an fra start til slut?

Opfølgning

på direct mail kampagner, tilbud, online og kundemøder

Mange virksomheder kender til dét, at det kan være svært at finde tiden og overskuddet, når der skal ringes op med opfølgning på direct mail kampagner, tilbud, præsentationer eller lign.

Der er mange forhindringer undervejs som tager tid, lige fra kunder, der ikke tager deres telefon, så der skal ringes op flere gange, til kunder der ikke har læst fremsendte tilbud eller materiale.

Alt sammen noget som tager rigtig meget tid, men som i bund og grund er en nødvendighed i alle virksomheder, hvis ordren ikke skal tabes på gulvet.

Kniber det med at nå at ringe på dine tilbud, opfølgning på info materiale eller præsentationer? Måske føler du dig ikke sikker på området? Lad mig klare det hele for dig.

Opfølgning

kr. 16.500,- eks. moms

Vil du læse mere om, hvordan jeg griber opgaven an fra start til slut?

Telefonmøder

kan bestemt også noget

Jeg har med succes forslået telefonmøder til mine kunder, inden for helt bestemte fagområder.

Nogle kunder, inden for et bestemt fagområde, er ikke til et kundemøde eller et onlinemøde, hvilket man må respektere. Men omvendt, så ved jeg af erfaring, at der findes fagområder, som jeg klart anbefaler et telefonmøde, da det kan være den gyldne vej til dialog.

Et telefonmøde er en ’blød’ måde at komme videre på, uden at det bliver for anmassende. Derfor er telefonmøder en rigtig god idé, hvis der langsomt skal skabes en relation, som på et senere tidspunkt kan blive til et møde eller en ny kunde.

Jeg har arbejdet med telemarketing i mere end 22 år, og jeg har fingeren på pulsen.

Jeg er specialist i at booke telefonmøder, og når du bestiller en opgave hos mig, så bliver jeg dit visitkort udadtil, en slags ”repræsentant” for din virksomhed. Derfor ringer jeg også altid op og præsenterer mig som din virksomhed, og jeg ringer aldrig for skjult nummer.

Rettidig omhu er vigtigt for mig, når jeg starter en opgave. Derfor bruger jeg rigtig meget tid på forberedelse, hvor jeg får indblik i jeres virksomhed og har en dialog med jer, hvor vi får vendt alle områder inden jeg starter.

At ringe ud og booke gode telefonmøder kræver god tid

Men det kræver også en fin fornemmelse for den kunde man taler med. Det kræver god tid, god planlægning, god disciplin, god energi og sidst men ikke mindst, du skal virkelig kunne lide at ringe ud og booke dine møder. 

Kniber det med den rette tid, så klarer jeg det hele for dig, nemt og bekvemt – og du skal ikke tænke mere over det, kun at sende en mail med informationer til kunden.

Du kan være 100% sikker på, at jeg gør alt og mere til, at vi får succes sammen.

Jeg har 22 år i bagagen, og jeg elsker mit arbejde! Jeg ved hvad der kræves. Jeg har den gode energi og en god almen forretningsforståelse. Jeg er helt mig selv, når jeg taler med kunderne, og det giver en tillidsfuld dialog.

Jeg har talt med mange skønne og forskellige mennesker og forretningsfolk igennem årene, ja, jeg tror faktisk ikke, at der er et område, som jeg ikke har løst en opgave for. Jeg tør godt sige, at jeg er den type mødebooker, der kan tale med alle typer mennesker, om det er kommunikationschefen eller lagerchefen.

Jeg bruger helst ikke manuskripter, men benytter min helt egen naturlige måde at være på, det fungerer og det virker.

Telefonmøder

kr. 16.500,- eks. moms

Vil du læse mere om, hvordan jeg griber opgaven an fra start til slut?

Onlinemøder

Få flere online salgsmøder i din kalender 

Nogle virksomheder ønsker ikke altid at holde et fysisk kundemøde, men foretrækker at afholde indledende onlinemøder på Zoom, Teams, Skype eller lign.

Det sparer tid og udgifter for alle parter, og for mange virksomheder er det tidsmæssigt en god måde at skabe de første relationer på, inden dialogen fortsætter.

Når du bestiller en opgave hos mig, så bliver jeg dit visitkort udadtil, en slags ”repræsentant” for din virksomhed. Derfor ringer jeg også altid og præsenterer mig som din virksomhed, og jeg ringer aldrig for skjult nummer.

Rettidig omhu er vigtigt for mig, når jeg starter en opgave. Derfor bruger jeg rigtig meget tid på forberedelse, hvor jeg får indblik i jeres virksomhed og har en dialog med jer, hvor vi får vendt alle områder inden jeg starter.

At ringe ud og booke seriøse kundemøder kræver god tid, god planlægning, god disciplin, god energi og sidst men ikke mindst, du skal virkelig kunne lide at ringe ud og booke dine møder.

Kniber det med med den rette tid, så klarer jeg det hele for dig

Nemt og bekvemt – og du skal ikke tænke mere over det, kun at sende en mail med informationer til kunden.

Du kan være 100% sikker på, at jeg gør alt og mere til, at vi får succes sammen.

Jeg har 22 år i bagagen, og jeg elsker mit arbejde! Jeg ved hvad der kræves. Jeg har den gode energi, samt en god almen forretningsforståelse. Jeg er helt mig selv, når jeg taler med kunderne og det giver en tillidsfuld dialog.

Jeg har talt med mange skønne og forskellige mennesker og forretningsfolk igennem årene, ja, jeg tror faktisk ikke, at der er et område som jeg ikke har løst en opgave for. Jeg tør godt sige, at jeg er den type mødebooker, der kan tale med alle typer mennesker – om det er kommunikationschefen eller lagerchefen.

Jeg bruger helst ikke manuskripter, men benytter min helt egen naturlige måde at være på, det fungerer og det virker!

Online- og telefonmøder

kr. 16.500,- eks. moms

Vil du læse mere om, hvordan jeg griber opgaven an fra start til slut?

Kom igang pakke

New-bizz alt inkl.

Er der behov for flere møder med nye kunder? Måske er der tvivl om, hvilken metode der passer bedst ind i jeres virksomhed?

Du kan nemt, og uden det helt store set-up, bestille en ’Kom i gang pakke – New-bizz med alt inkl.’

Når du vælger min ’Kom i gang pakke’ så bearbejder jeg 100 kundeemner og den indeholder alt fra start til slut. Har du ikke selv dine kundeemner, så finder jeg alle de emner, der er behov for. Jeg kan søge på flere forskellige måder, så jeg rammer din målgruppe så godt som muligt.

Alle de søgte kundeemner sætter jeg i en kundeliste, og du godkender naturligvis det hele inden start.

Herefter bearbejder jeg alle kundeemnerne som aftalt. Dvs. at jeg ringer op til de 100 kundeemner indtil der er kontakt – dog max. 5 forsøg pr. kunde (opkaldende kan nemt strække sig over 2-4 uger).

Indsatsområderne, alt efter behov, kan være alt fra booking af kundemøder, onlinemøder, telefonmøder, fremskaffelse af e-mailadresser og meget mere.

Alle besøg, navne på kontaktpersoner og andre vigtige informationer, der kan være vigtige for jeres virksomhed fremadrettet, fremsendes på dagen i en status mail.

Alle informationer jeg får fra kunderne, som email, direkte nr eller lign. noteres naturligvis i jeres kundeliste, så der er fuldt overblik over alle informationer, og så det er nemt for jer at arbejde videre efterfølgende.

Kom igang pakke – New-bizz alt inkl.

kr. 16.500,- eks. moms

Vil du læse mere om, hvordan jeg griber opgaven an fra start til slut?