Få flere deltagere til dine messer, seminarer og konferencer i 2018.

 
Det er desværre ikke altid der er deltagere nok til et spændende seminar, og flere kunder glemmer måske at melde tilbage for at bekræfte deres deltagelse.
 
Nogle kunder skal lige have en venlig opringning om de har lyst at komme og deltage på din messe eller konference.
Xpress Booking hjælper med den venlige opringning.
 
Opfølgning på telefonen er vigtig og kan i mange tilfælde være 
vejen frem til at der kommer flere deltagere til dine arrangementer.

Mine mange års erfaring i branchen gør at jeg kan få den rigtig small talk i telefonen, og jeg ved hvad der skal skal til for at gøre kunderne interesserede og nysgerrige.
 
Hvis de ikke kan deltage i arrangementet, går jeg naturligvis efter at der aftales et fysisk møde, eller et telefonmøde.
 
Ønsker du flere deltagere til jeres arrangementer, så lad Xpress Booking klare alle de opringninger der skal til.

Kundetilfredshedsanalyse.

 
Tjek af dine kunders tilfredshed kan være den bedste investering du nogensinde har gjort.

Et enkelt kald til dine kunder kan være guld værd.
Få en fornemmelse af hvor tilfreds dine kunder er med jeres service.

Hos Xpress Booking har jeg igennem årene gennemført mange opkald med fokus på tilfredshed hos min kunders kunder.

Jeg bruger ikke lange skemaer eller spørgsmål, men enkelte spørgsmål, så jeg kommer til sagens kerne med det samme.

Jeg kender branchen og er god til at skabe en god stemning sammen med kunden, og kan løse alle former for kundeoplevelser - om de er gode eller mindre gode.

Et serviceopkald til dine kunder giver kundetilfredshed og en endnu
større loyalitet mellem dig og dine kunder.
Xpress Booking v/Dorthe Kent | Ravnsbjergvej 27, 4560 Vig - Danmark | Tlf.: +4559305901 | xpressbooking@xpressbooking.dk